نماینده ولی فقیه در فارس مقاومت در برابر استکبار را فرهنگ عمومی جامعه دانست و گفت: ۱۳ آبان به تمامی مردم جامعه تعلق دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به فرارسیدن روز مبارزه با استکبار، گفت: مبارزه با استکبار اولویت اول انبیاء و خصوصیت اصلی امام(ره) بوده است.

امام جمعه شیراز افزود: همه پیامبران دعوت به مبارزه با مستکبران زمان خود داشتند که این مهم را با تعابیر مختلف مطرح کردند.

آیت الله ایمانی بیان کرد: هیچ پیامبری در کاخ پادشاهی به ضرر ملتش حضور نیافت و از آنها کمک نگرفت که بخواهد با حضور مستکبرین کاری را انجام دهد بلکه همواره مستضعفین در کنار آنها بودند.

وی ادامه داد: مستکبر از دید قرآن ویژگی های مختلف دارد که مهمترین آن وجود برتری خود بر دیگران است که امروز در برخی کشورها دیده می شود.

آیت الله ایمانی گفت: فرعون انجام داد و سیاست دوم تشدید تحریم ها برای فشار بیشتر بر مردم ایران که همین کار را فرعون بر ملتش انجام داد و یک گروه را از بین می برد.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: روز ۱۳ آبان فرارسیده است و این روز نه تنها به دانش آموزان و دانشجویان تعلق دارد بلکه متعلق به همه مردم است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: امام(ره) راه انبیا را در پیش گرفت و امروز همه می بینند که حتی با مذاکره هم نمی شود به استکبار نزدیک شد زیرا آنها فقط به دنبال دشمنی هستند.
انتهای پیام/ر

مبارزه با استکبار اولویت اول انبیاء و خصوصیت اصلی امام(ره) بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار