بیکاری از معضلات جدی اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیکاری از معضلات جدی اجتماعی استان است که با ظرفیت اقتصادی خوب استان می توان با به فعلیت رساندن این توانمندی ها بیکاری و معضلات ناشی از آن را از بین برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سهراب بنام اظهار داشت: تعامل دستگاه‌های اجرائی و رسانه‌ها به منظور اطلاع رسانی و معرفی مزیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه‌ای واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط از هدفگذاری‌های شود و لازمه تحقق این امر ارائه آمار و اطلاعات صحیح است.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها به صورت ذاتی علاقمند به پوشش اخبار و رویدادها هستند ولی ارائه اطلاعاتی جمع بندی شده و قابل پردازش به آن‌ها شرطی بوده که تحقق آن بر عهده روابط عمومی است.

بنام با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برای جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال در استان استفاده کرد، گفت: تدوین سیاست‌های راهبردی با تاکید بر واحدهای موفق و کارآفرینان برتر استان از جمله اقداماتی است که می تواند بر تقویت روحیه کار و کارآفرینی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارد آمار و اطلاعات لازم و قابل پردازش را به منظور تهیه مستندهای تلویزیونی، خبری و رادیویی ونوشتاری را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیکاری از معضلات جدی اجتماعی استان است که با ظرفیت اقتصادی خوب استان می توان با به فعلیت رساندن این توانمندی ها بیکاری و معضلات ناشی از آن را از بین برد.

بنام افزود: بخشی از این کار اطلاع رسانی از ظرفیت‌های سرمایه گذاری صنعتی در استان بوده تا بتوان سرمایه گذاران را به تولید و اشتغالزایی تشویق سرمایه گذاران را به تولید و اشتغالزایی تشویق کرد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از صنایع کوچک و لزوم اجرای بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: ایجاد فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی،‌ ارتقای کیفیت واستاندارد سازی تولیدات داخلی در قالب سرمایه گذاری وظیفه‌ای بوده که بخش عمده آن بر عهده رسانه‌ها است.

بنام خاطرنشان کرد: ‌ایجاد فضای مناسب سرمایه گذاری و اشتغال هدفی بوده که در نامگذاری سال‌های اخیر مقام معظم رهبری قابل درک و مشاهده بوده و همگی وظیفه داریم تا در این راه گام برداریم.

انتهای پیام/د

بیکاری از معضلات استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.