کریستیانو رونالدو در گفتگویی تازه درباره برنامه‌هایش برای آینده توضیحاتی ارائه داد.

رونالدو: در «حال» زندگی می‌کنم/ مربی نمی‌شوم!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید، در مصاحبه‎ای که به تازگی داشته اعلام کرده تصمیمی برای ورود به دنیای مربی‎گری ندارد. وی گفت: سخت است که بگویم در آینده می‎خواهم چه کار کنم. اما یک چیز برایم مشخص است، دوست دارم در زمان حال زندگی کنم. می‎دانم که برای همیشه جوان نخواهم ماند. اما فعلا خودم را در دنیای مربی‎گری نمی‎بینم.

رونالدو در ادامه گفت: چیزی که تا اینجا باعث شده با انگیزه به کارم ادامه دهم این بوده که می‎توانستم فوتبال بازی کنم. این کاری است که دوست دارم انجام بدهم. احساس خوبی دارم و می‎خواهم ادامه دهم.

ستاره رئال معتقد است برای رسیدن به موفقیت استعداد به همراه تلاش فراوان باید با هم باشند: اگر استعداد نداری که باید فراموشش کنی، اما اگر استعداد داری، برای رسیدن به موفقیت نیاز به تلاش و سخت‏کوشی داری.

او همچنین درباره شروع فوتبالش هم گفت: در سن ۱۶ سالگی احساس کردم می‎توانم فوتبالیست حرفه‎ای باشم. آن زمان در اسپورتینگ لیسبون تمرین می‎کردم و همان جا بود که احساس کردم می‎توانم فوتبالیست خوبی باشم.

منبع:مهر

انتهای پیام/

 رونالدو: در «حال» زندگی می‌کنم/ مربی نمی‌شوم!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.