نصب 550 دستگاه تابلوی انتظامی، اخباری و اطلاعاتی در جاده های ورودی به دهلران

رییس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان دهلران گفت: این اداره به منظور ایمن سازی و تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی اقدام به نصب 550 دستگاه تابلوی ایمنی مختلف نموده است.

نصب 550 دستگاه تابلوی انتظامی، اخباری و اطلاعاتی در جاده های ورودی به دهلران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سعید بختی ضمن تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در آستانه اربعین اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دهلران به منظور ایمن سازی و تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی در راههای حوزه استحفاظی فعالیت هایی را به انجام رسانده است.

وی با اشاره به ایمن سازی و ساماندهی دژبانی سپتون ادامه داد: خط کشی جاده در سه لاین، نصب رفلکتور، سرعت گیر، نیوجرسی و تابلوهای ایمنی مختلف، روکش آسفالت بطول 5کیلومتر از ابتدای حوزه استحفاظی ازسمت خوزستان، خط کشی راههای شریانی شهرستان بطول 175 کیلومتر، نصب گاردریل به طول 500متر، نصب تابلوهای ایمنی مختلف( انتظامی، اخباری و اطلاعاتی) به تعداد 550 دستگاه را از اقدامات صورت گرفته در حوزه راه عنوان کرد.


بختی اضافه کرد: این اداره همچنین در راستای دسترسی آسان و پیدا کردن مسیر توسط زائرین حسینی اقدام به نصب بنر کیلومترشمار از ابتدای حوزه استحفاظی به مقصد کربلای معلی به تعداد 18 مورد نموده است.


رییس اداره راهداری و حمل نقل شهرستان دهلران احداث خاکریز در محل ورودی و خروجی روی پلها در طول راههای شریانی و همچنین محل پرتگاه پیچهای پرحادثه نصریان، همکاری با ستاد اربعین حسینی شهرستان جهت آماده سازی سایت مرکزی در ورودی شهر دهلران و انجام گشت مستمر راهداری به صورت شبانه روزی در راههای استحفاظی را از دیگر اقدامات این اداره در طول ایام اربعین برشمرد.

 

انتهای پیام/ج

 

نصب تابلو هشدار دهنده در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.