همزمان با راهپیمایی 13 آبان طنین مرگ بر آمریکا در کوچه ها و معابر دهلران طنین انداز شد.

مرگ بر آمریکا در خیابانهای دهلران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  مرزداران دهلرانی این بار نیز با در دست داشتن پلاکارد، پوستر و پارچه نوشته هایی به مناسبت 13 آبان و با سر دادن شعار های ضد استکباری حضور خود را در دفاع از انقلاب و ارزشها به ثبت رساندند.


آنان همصدا با سراسر کشور در سیل خروشان استکبار ستیزی شریک شدند و اوج اقتدار و عظمت،وحدت و یکپارچگی و تجدید میثاق دوباره با شهدا و آرمانهای انقلاب و دفاع از حریم ولایت به نمایش گذاشتند.


امام جمعه دهلران در تجمع راهپیمایی 13 آبان در میدان بسیج این شهر گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر، موجب ناامیدی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود شدند.


محسن موسوی با اشاره به مبارزات 70 ساله آمریکا علیه ملت ما افزود :این ملت هرگز کودتای 28 مرداد،بازگردان شاه به ملت و جود آوردن ظلم وجور طاغوت،تاسیس سازمان ساواک برای مبارزه با مومنین،علماو اسلام ناب،به شهادت رساندن دانشجویان و ظلم ها و فشارها فراموش نخواهد کرد.


وی با اشاره به اینکه برغم میل دشمنان امام راحل با حمایت ملت انقلاب کرد، افزود:امام با حمایت و حضور مردم توانست رژیم شاهنشاهی را ریشه کن و طاغوت دو هزار و 500 ساله را سرنگون کند.

 

انتهای پیام/ه 

 


برگزاری راهپیمایی 13 آبان در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.