مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح اشتغال فراگیر برای حمایت از بخش کشاورزی به خصوص تولید گیاهان دارویی ظرفیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: می‌توان در طرح اشتغال فراگیر زمینه را برای توسعه زیر بخش‌های کشاورزی به خصوص حوزه تولید گیاهان دارویی مهیا کرد.

وی ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه پرورش گیاهان دارویی بوده و می‌توان با تشکیل شرکت‌های پشتیبان شرایط را برای حمایت از کشاورزان لرستانی مهیا کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه با اشاره به اهمیت مدیریت کردن تولید محصولات کشاورزی اظهار داشت: بحث مدیریت تولید بسیار مهم بوده و باید اقدامات لازم را برای ساماندهی وضعیت کنونی در دستور کار قرار دارد.

آشتاب بیان کرد: به عنوان نمونه سال گذشته بالغ‌بر ۵۰ هزار تن سیب‌زمینی مازاد روی دست مردم ماند و به نوعی بخشی از زحمات ضایع شد و به همین دلیل باید بتوان به شکلی تولید محصولات را مدیریت کرد تا در انتهای زنجیره تولید که همان عرضه محصولات در بازار است، با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/د

ظرفیت ویژه طرح اشتغال فراگیر برای حمایت از تولید گیاهان دارویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.