وزیر ورزش و جوانان با حضور در محل تمرینات تیم ملی وزنه برداری دقایقی با وزنه برداران و کادرفنی و مسولان فدراسیون به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  وزیر ورزش و جوانان با حضور در محل تمرینات تیم ملی وزنه برداری دقایقی با وزنه برداران و کادرفنی و مسولان فدراسیون به گفتگو پرداخت.

مسعود سلطانی فر ابتدا درسالن همایش‌های ایرانیان حضور یافت و پس از گفتگو با مسولان فدراسیون با حضور در سالن مسابقات از وزنه زدن نمادین یکی از وزنه برداران دیدن کرد.

سلطانی فر سپس با حضور در محل تمرینات ملی پوشان از نزدیک تمرینات این تیم را که برای مسابقات جهانی آماده می‌شود از نزدیک نظاره کرد.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری دقایقی پیرامون بازسازی سالن همایش‌های ایرانیان توضیحاتی داد و از این سالن به عنوان یکی از سالن‌های ویژه وزنه برداری اسیا نام برد که قابلیت برگزاری معتبرترین رویداد‌های وزنه برداری را دارد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خیلی دوست داشتیم ۱۰ کشور غایب در مسابقات جهانی حضور داشتند. وزنه‌برداران ما آماده‌اند برای کشور افتخارآفرینی کنند تا یکی از سکوهای جهانی را به دست بیاورند.

گفتگوی وزیر ورزش و جوانان با کادرفنی تیم ملی وزنه برداری

او گفت: نمی گویم در مسابقات جهانی قهرمان می شویم ولی امیدوارم به عناوین دوم و سوم دست پیدا کنیم. پس از کسب این عنوان درخواست داریم توجه ویژه ای به ورزشکاران داشته باشید تا آنان در مسابقات بعدی با انگیزه بیشتری برای کشورمان مدال آوری کنند.

مرادی همچنین در سالن تمرینی، گزارشی پیرامون فرایند آماده سازی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در رقابت‌های جهانی آمریکا ارائه داد.

بیرانوند سرمربی تیم ملی با قدردانی از حضور وزیر ورزش گفت: خواهش می‌کنم وزنه‌برداری را به صورت ویژه ببینید. کمتر از ۱۰ ماه به بازی‌های آسیایی مانده و سه سال به المپیک. اگر قرار است از وزنه‌برداری توقع مدال‌آوری باشد باید نگاه ویژه‌تری به بچه‌ها صورت گیرد و نگاه گلخانه‌ای در میان نباشد. از شما خواهش می‌کنم نگاه ویژه‌تری نسبت به وزنه‌برداری داشته باشید.

در این دیدار، بهداد سلیمی از حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع ملی پوشان تقدیر کرد و سلطانی فر را از چهره‌های محبوب ورزش کشور دانست.

بهداد سلیمی گفت: بهترین مقام ایران در مسابقات جهانی کسب عنوان سومی بوده، اگر بتوانیم نتیجه بهتری نسبت به سوم بدست آوردیم شما قول بدهید که پاداش ویژه‌ای به وزنه‌برداران پرداخت کنید.

گفتگوی وزیر ورزش و جوانان با کادرفنی تیم ملی وزنه برداری

او درباره صندوق حمایت از قهرمانان المپیک گفت: از زمانی که شما به وزارت خانه آمده اید بحث پرداخت ها به قهرمانان بهتر شده ولی آنچنان که باید زیاد نیست و امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود  تا این مبالغ بیشتر از قبل شود.

سهراب مرادی نیز گفت: امیدوارم حضور شما منشا خیری برای ما بوده و باعث شود تا در مسابقات جهانی نتیجه خوبی را برای کشورمان کسب کنیم.

کیانوش رستمی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: ما سالیان سال است که ورزش حرفه ای می کنیم اما متاسفانه پشتوانه خوبی نداریم که بتوانیم زندگی مان را بچرخانیم و با توجه به اینکه اینجا حضور دارید تصمیم گرفتم این مسائل را اینجا و در حضور شما بازگو کنم و امیدوارم توجه ویژه ای به ما داشته باشید تا بتوانیم با این تورم ها نه تنها امرار معاش کنیم بلکه منبع درآمدی هم کسب کنیم.

او گفت: سالیان سال است ورزش می‌کنیم و وقتی ورزش را کنار می‌گذاریم هیچ پشتوانه‌ای نداریم تا روی آن حساب کنیم. سال‌های گذشته برای قهرمانی جهان ۱۵۰ سکه پاداش می‌دادند، اما الان ۸۰ سکه پاداش می‌دهند.

سلطانی فر طی یکسال اخیر سه بار در جمع ملی پوشان وزنه برداری حضور یافته است.

گفتگوی وزیر ورزش و جوانان با کادرفنی تیم ملی وزنه برداری

رقابت‌های جهانی وزنه برداری بزرگسالان از ٧ تا ١٤ اذرماه در اناهیوم آمریکا برگزار می‌شود.

کیانوش رستمی، علی میری، سهراب مرادی، ایوب موسوی، علیرضا سلیمانی، علی هاشمی، سعید علی حسینی و بهداد سلیمی هشت نَفَر اعزامی به مسابقات جهانی وزنه برداری را تشکیل می‌دهند.

آخرین رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری هم سوم آبان ماه در بابلسر انجام شد.

انتهای پیام/

بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرینات تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار