مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: معرفی شهدا به جوانان در الگوگیری آنان از این چهره های موفق و زندگی کردن بر اساس سبک و شیوه زندگی آنها موثر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه  باید، از ظرفیت‌ اربعین برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد گفت: معرفی شهدا به جامعه به ویژه جوانان  در الگوگیری آنان از این چهره های موفق و زندگی کردن بر اساس سبک و شیوه زندگی آنها موثر است.

وی افزود: تلاش شده تا از تمامی ظرفیت های ایثارگری استان برای معرفی شهدا به زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی استفاده شود تا جامعه و نسل جوان با این چهره‌ها بیشتر آشنا شوند.

وی  با اشاره به اجرای طرح نیابتی شهدا در مراسم اربعین، بیان  کرد: در این طرح به زوار عتبات عالیات یک شهید معرفی می‌شود تا آنها حین زیارت نائب الزیاره آن شهید باشند.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح نیابتی شهدا برای 9800 شهید استان کرمانشاه، گفت: برای این منظور حدود 30 هزار برگه و برای هر شهید سه برگه، شامل مشخصات به همراه عکس آنها چاپ و برای توزیع بین زوار عتبات عالیات در اختیار موکب ها قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ز

اجرایی شدن طرح نیابتی شهدا برای 9800 شهید استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.