مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، از بهره برداری ۵۲ واحد صنعتی در شش ماهه نخست سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ "مسعود مهدی زاده مقدم" در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی، گفت: باید بستر‌های لازم جهت سرمایه گذاری سرمایه گذاران به روز و فراهم باشد تا هنگامی که سرمایه گذار به سمت صنعت می‌آید دغدغه‌ای در این خصوص نداشته، با شناسایی نقاط ضعف و قوت بتوانیم مسیر حرکت صاحبان صنایع را هموار و بهبود بخشیم.

وی افزود: طی ۶ ماه اول سالجاری تعداد ۵۲ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۶۸۳ میلیارد ریال و اشتغال ۹۱۸ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری رسیدند.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: در بین واحد‌های به بهره برداری رسیده در شهرک‌ها ونواحی صنعتی در ۶ ماهه سال جاری، شهرک چناران با سرمایه ۶۵۹ میلیارد ریال بیشترین سهم را از کل سرمایه در استان داشته است.

وی بیان کرد: از مهم‌ترین پروانه‌های شاخص صادره در این مدت، می‌توان به حوزه صنایع سلولوزی و نساجی اشاره کرد.


رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای ساخت و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوده و تمام تلاش این مجموعه برای تقویت حوزه صنعت و رونق بیشتر واحد‌های صنعتی است تا شاهد رشد اشتغال زایی بیشتر و رونق اقتصادی روز افزون در مناطق مختلف استان باشیم.

انتهای پیام//ف. ح
 

برگزاری نشست ستاد اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار