مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از اجرای 31 پروژه عمرانی ورزشی در بخش های مختلف استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در حال حاضر ۳۱ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف استان اجرا می‌شود و با این وجود به دلیل محدودیت‌های مالی نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم.

وی با اشاره به اینکه فضاهای ورزشی شهر اردبیل هیچ تناسبی با جمعیت آن ندارد افزود: نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر در شهر اردبیل سکونت دارند و این در حالی است که از مجموع ۳۰۰ سالن ورزشی صرفاً ۴۳ مورد در این شهر واقع شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: کمبود فضاهای ورزشی در شهر اردبیل به حدی است که در مقایسه با سایر مناطق استان کمترین سرانه فضای ورزشی در این شهرستان دیده می‌شود.

بهتاج با اشاره به اینکه سرانه فضاهای ورزشی در شهرستان اردبیل ۳۲ صدم مترمربع است، ادامه داد: بخش دولتی به دلیل محدودیت اعتبارات نمی‌تواند در کوتاه‌مدت پروژه‌های متعدد اجرا کند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی می‌تواند با شیوه BOT مشارکت داشته باشد، اضافه کرد: هرگونه طرح و ایده افزایش فضاهای ورزشی در شهر اردبیل مورد حمایت بوده و زمینه عملیاتی شدن آن حمایت می‌شود.

وی با تأکید به اینکه در برنامه پنجم توسعه می‌بایست به سرانه ۱.۲ مترمربعی می‌رسیدیم، اضافه کرد: این مطلوب نیست که در مرکز استان هنوز با کمبود مواجه هستیم.

انتهای پیام/ح

کمبود فضاهای ورزشی در شهر اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.