تیم فوتبال استقلال با هدایت شفر در آینده نزدیک با جذب 2 مربی جدید به کار خود ادامه می دهد.

تیم دلخواه شفر در استقلال شکل می گیردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از جدایی مک درموت مربی بدنساز و دستیار اول شفر از نیمکت استقلال، در نهایت سرمربی آبی ها و مسئولان استقلال به این نتیجه رسیدند که دستیاران جدیدی را به کادر فنی اضافه کنند و به همین منظور آنها از روز های گذشته دست به کار شدند تا این امر به زودی انجام شود.

به همین منظور پس از جدایی مک درموت ،کار فنی آبی پوشان با طاهری دیگر دستیار سرمربی تیم و شخص شفر  دنبال شد تا جایی که سرمربی آلمانی در نشستی با افتخاری خواهان جذب مربیان جدید برای تیمش شد.

پیش از این نام یک دستیار جاماییکایی برای حضور در راس کادر فنی استقلال به گوش می رسید، که طبق استعلام های صورت گرفته  این مربی در نیم فصل به به جمع آبی ها اضافه می شود.دستیار پیشین شفر که سابقه کار با سرمربی آلمانی را دارد قرار است به عنوان کمک مربی به تیم اضافه شود.

به هر ترتیب شفر سرمربی استقلال ،روزمه 2 مربی جدید را به مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه تحویل داده و قرار است پس از بررسی شرایط توسط مدیران باشگاه ،دستیاران جدید به کادر شفر اضافه شود چرا که اکنون بازیکنان تنها زیر نظر طاهری مربی تیم و شفر تمرینات خود را دنبال می کنند و به نوعی کادر استقلال ناقص و باید به زودی تکمیل شود .

به همین منظور طبق اعلام یک منبع آگاه در آینده ای نزدیک یعنی تا نیم فصل 2 مربی جدید به کادر فنی آبی ها اضافه می شود که در این میان یک مربی ایرانی و دیگر مربی اضافه شده خارجی خواهد بود .

2 مربی ای که قطعا یکی از آنها که قرار است دستیار شفر شود خارجی است و دیگر مربی که به عنوان بدنساز به تیم ملحق می شود ایرانی خواهد بود .

به این ترتیب کادر فنی استقلال پس از جدایی مک درموت و با بررسی مدیران تیم به زودی تکمیل می شود تا بازیکنان در آستانه رقابت ها با مشکل بدنسازی و نبود مربی مواجه نباشند.

بدون شک بازیکنان استقلال از ابتدای فصل تغیرات زیادی در کادر فنی خود داشته اند که همین تغییرات تاثیر منفی و مثبت خود را روی آنها گذاشته است اما به طور حتم با توجه به اضافه شدن 2 مربی دیگر به تیم بازیکنان روال اصلی خود را پیدا می کنند و می توانند در کنار مربیان جدید و فعلی روند خوبی را در پیش بگیرند .

بدون شک گزینه ایرانی مورد نظر پیش از این نیز سابقه حضور در استقلال را داشته و تنها در مورد گزینه خارجی، این شفر خواهد بود که بیشترین اطلاعات را درباره او دارد .

با تمام این تفاسیر استقلال در نیم فصل هم از لحاظ جذب بازیکن و هم از نظر کادر فنی تکمیل می شود تا آبی پوشان با برطرف شدن ضعف های خود به مصاف حریفان بروند .

به این ترتیب باید دید با اضافه شدن مربیان جدید روند آبی ها در ادامه راه به چگونه خواهد بود چرا که در این میان شفر از عملکرد مک درموت و بدنسازی این مربی برای بازیکنان ناراضی بود و اکنون باید دید مربیان جدید انتظارات سرمربی تیم را برآورده خواهند کرد یا خیر.

انتهای پیام/

تکمیل کادر فنی استقلال با جذب 2 مربی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار