عملیات دلهره آور نجات مردی که قصد خودکشی داشت+فیلم

مردی که ظاهرا قصد پرت کردن خودش از بالای پلی مرتفع را داشت، توسط ماموران پلیس نجات یافت.

عملیات دلهره آور نجات مردی که قصد خودکشی داشت+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو مامور پلیس درخواست فوری کمک به یکی از همکاران خود که در منطقه ای نزدیک به آنها مشغول گشت زنی بود فرستادند و آن مامور خود را سریعا به آدرس مورد نظر رساند اما ماجرا از چه قرار بود؟

مامور پلیس به محض رسیدن به محلی که همکارانش منتظرش بودند، در اولین جایی که می توانست خودرویش را پارک کرد و بعد از پیاده شدن از آن، با نهایت سرعتی که در توانش بود خود را دوان دوان به آنها رساند،وقتی به نقطه مورد نظر رسید، دو مامور دیگر را دید که دستان مردی را گرفتند و در تلاش هستند که او را که به نظر قصد خودکشی داشته از پل بالا بکشند که در نهایت با موفقیت این عملیات را به انجام می رسانند.

گفتنی است این حادثه در اوهایو به وقوع پیوسته است اما در این میان نکته ای وجود داشت که ایجاد سوال می کند، اینکه ماموران پس از نجات این مرد که پشت او از خالکوبی های مختلف پوشیده شده بود، به وی دستبند زدند زیرا  این حرکت غیر طبیعی به نظر می رسد، بنابراین ممکن است ماجرا از آنچه راجع به خودکشی در منبع این خبر آمده است فراتر بوده و زوایی پنهان در آن وجود داشته باشد که تا انتشار اطلاعاتی جامع تر در این باره ،مبهم باقی می ماند. در ادامه فیلم این اتفاق را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

 عملیات خودکشی که با مداخله پلیس نیمه کاره ماند

برچسب ها: خودکشی ، حوادث ، حادثه ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار