معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: 60 ایستگاه پذیرایی در ایام دهه پایانی صفر آماده استقبال از زائران حضرت رضا(ع) در ایام شهادت این امام بزرگوار خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدخلیل منبتی افزود: در معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی بیش از 100 فرآیند خدمتی تعریف شده است که به صورت شبانه‎روزی و بدون هیچ وقفه به زائران و مجاوران خدمت‎رسانی می‎کنند.

وی گفت: 3 هزار نیروی ستادی همراه با 55 هزار نیروی افتخاری که در 8 کشیک خدمتی توزیع شده‎‏اند، به صورت شبانه‏ روزی به زائران و مجاوران خدمت رسانی می‏ کنند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی افزود: خدام و خدمه آستان قدس رضوی با هزینه و کمک‏های مردمی اقدام به راه‎اندازی موکب‎‏هایی در کربلا و کاظمین و همچنین در مرزهای ایرانی شلمچه و چزابه کرده‎اند و با نام مبارک حضرت ثامن الحجج(ع) به این زائران گرامی خدمت‎رسانی می کنند.

منبتی گفت: یکی از آیین‎های سنتی در حرم مطهر رضوی برگزاری مراسم خطبه‎خوانی در شب شهادت حضرت رضا(ع) است که امسال نیز همچون سال‏های گذشته در صحن انقلاب اسلامی و با حضور خدام و زائران گرامی برگزار خواهد شد، همچنین مراسم شام غریبان حضرت ابالحسن(ع) نیز با حرکت دسته خدام از سازمان مرکزی آستان قدس رضوی انجام خواهد شد.

انتهای پیام// م.م

استقبال آستان قدس رضوی از زائران پیاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.