در حال حاضر 600 واحد فعال و نیمه‌فعال در استان اردبیل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل دیروز در بازدید از کارخانه اتوبوس‌سازی سبلان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 600 واحد فعال و نیمه‌فعال در استان وجود دارد که امسال راه‌اندازی چرخه واحدهای راکد و نیمه‌فعال با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم خروجی‌های مناسبی داشته باشد و بتوانیم مشکلات و موانع موجود در این زمینه را به حداقل برسانیم.

 وی گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته تا یک سال آینده فاز نخست  منطقه ویژه اقتصادی نمین به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی فازبندی این پروژه مبنای کار قرار گرفته است.

استاندار اردبیل افزود: این طرح جزو پروژه‌های مهم و اساسی استان است که برای اشتغال‌زایی در منطقه نیز بسیار مثمرثمر است و امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های مربوطه هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این منطقه ویژه اقتصادی باشیم و به تمام اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری دست یابیم.

بهنام‌جو با اشاره به اهمیت حل مشکلات  کارخانه اتوبوس سازی سبلان اردبیل نیز بیان کرد: ارائه 600 میلیارد تسهیلات سرمایه در گردش به این کارخانه نیز با هدف تسریع در اتمام این پروژه در دستور کار قرار گرفته که به طور حتم این کارخانه می‌تواند در آینده با توسعه و راه‌اندازی خط تولید جدید توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: با حل مشکلات این کارخانه انتظار می‌رود خط تولید جدید این کارخانه ظرف یک سال آینده راه‌اندازی شود که این موضوع در حل مشکلات پیش‌رو و اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی منطقه مثمرثمر بوده و می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

 

انتهای پیام/ع

بهره برداری از فاز نخست  منطقه ویژه اقتصادی نمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.