رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: در ۹ روز گذشته ۱۳۲ واحد صنفی بدون پروانه کسب در قالب طرح کنترل نظارت بر واحدهای صنفی با پیگیری پلیس اماکن در اصفهان تعطیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ اکبر عاصمی  با اشاره به اینکه به منظور تحقق امنیت عمومی در جامعه رصد فعالیت‌ واحدهای صنفی در استان اصفهان مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: برای این امر طرح نظارت بر پروانه‌های کسب واحدهای صنفی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در ۱۰ روز گذشته کنترل و نظارت بر روی یک‌هزار و ۱۲۳ واحد صنفی استان اصفهان انجام شده است، تصریح کرد: در این طرح تعداد ۱۳۲ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ برای ۲۲۳ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با تاکید بر اینکه اجرای این طرح در استان اصفهان ادامه دارد، بیان داشت: تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس می‌تواند از بسیاری از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند و از این رو از عموم شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

 

واحد صنفی بدون پروانه کسب در اصفهان تعطیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.