نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:آذربایجان غربی ۶ درصد معادن کشور را در اختیار دارد و می‌توان با شناسایی قابلیت‌های این بخش، زمینه رشد همه جانبه را در استان فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نهمین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی ۶ درصد معادن کشور را در اختیار دارد گفت: در این رابطه شناسایی معادن و موضوع ژئوفیزیک هوایی آغاز شده است.

وی با ابراز خرسندی از حضور هیئت اقتصادی آلمان در اورمیه گفت: خوشبختانه استاندار آذربایجان‌غربی در گام نخست با دعوت از هیئت اقتصادی آلمانی، اقدام ارزشمندی انجام داد.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت از اتمام کار ساخت راه آهن مراغه – ارومیه تا ۲ ماه آینده خبر داد و گفت: مطالعات قطار سریع السیر ارومیه – تبریز نیز دارای بودجه است، ولی امیدواریم بتوانیم بودجه مورد نیاز اجرای فاز نخست آن را در سال آینده در لایحه بودجه بگنجانیم.

وی افزود:متاسفانه آذربایجان‌غربی هم‌اکنون در شاخص‌هایی همچون سلامت، نرخ باسوادی و درآمد سرانه در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

انتهای پیام//ن.م

راه آهن ارومیه -مراغه  دی ماه امسال به پایان می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.