معاون استاندار:   

راه اندازی خانه احزاب درهمدان

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان خانه احزاب را در راستای تقویت کننده نظام و دولت دانست.

راه اندازی خانه احزاب درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سید سعید شاهرخی  اداره کل روابط عمومی استانداری همدان در دیدار با دبیران احزاب و تشکل های سیاسی همدان با بیان اینکه در راستای رفع موانع موجود برای تشکیل خانه احزاب تلاش می شود افزود: فعالیت در تشکل های سیاسی هیچ نفع فردی و شخصی ندارد و تنها براساس عشق به وطن، نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و مردم است.

وی با بیان اینکه احزاب چشم بینا، زبان گویا و دست توانای مردم در تحقق ایده ها و خواسته هایشان هستند اضافه کرد: رسالت مهم احزاب نظارت و حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان خاطر نشان کرد: دولت از نقد سازنده استقبال می کند و اگر نقدی وجود دارد باید توسط احزاب مطرح شود.

شاهرخی تصریح کرد: احزاب باید در لایه های مختلف اجتماعی نفوذ داشته باشند و با عضو گیری و برقراری ارتباط با این اقشار در مواقع مختلف تاثیرگذاری لازم را در هدایت افکار عمومی و ساماندهی آنها داشته باشند.

وی اضافه کرد: در استان همدان به دنبال ایجاد فضای باز سیاسی هستیم تا احزاب و تشکل های قانونی و شناسنامه دارها بتوانند فعالیت آزاد داشته باشند چرا که فعالیت احزاب در جهت تقویت نظام و دولت است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان با اشاره به انتخاب  مدیران در همدان گفت: کسانی باید مسئولیت قبول کنند که علاوه بر توانمندی و تخصص به برنامه های دولت اعتقاد داشته باشند.

وی بر ضرورت حفظ سرمایه اجتماعی، ارتقای جایگاه زنان و جوانان، تقویت سازمان های مردم نهاد، انجمن های صنفی، تشکیل گروه های اندیشه ورز در حوزه جوانان و بانوان و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

انتهای پیام/ب

خانه احزاب همدان راه اندازی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار