رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر گفت: مقام‌های کشوری به سرمایه‌های انسانی اندک استان بوشهر توجه ویژه داشته باشند.

سرمایه‌های انسانی استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالخالق برزگرزاده صبح سه‌شنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: سرمایه‌های انسانی استان بوشهر به اندازه‌ای اندک است که شاید شمار آن‌ها به شمار انگشتان دو دست نیز نرسد.

وی بیان کرد: با این وجود برخی با گرایش‌های فکری خاص خود از یکی دو هفته پیش که موضوع ممانعت قانونی برای نیرو‌های بازنشسته ایجاد شده به دنبال معرفی گزینه‌های خود برای شهرداری بوشهر بودند.

برزگرزاده افزود: چنانچه به عنوان عضو شورای شهر بوشهر بخواهیم نسبت به رای خود به انتخاب میگلی نژاد بعنوان شهردار بوشهر پشت کنیم این به منزله این است که انتخاب شورای شهر بوشهر مبتنی بر علم و دانش نبوده است.

وی گفت: در این راستا به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر بوشهر حمایت قاطع خود را از میگلی نژاد بعنوان شهردار بوشهر اعلام می‌کنم.

برزگرزاده افزود: در برخی موارد مشاهده شده رسانه با انتصاب یک فرد غیربومی برای مدیرکلی یک دستگاه اجرایی استان چنان ابراز خوشحالی می‌کند که کاش این رویه برای سرمایه‌های انسانی ارزشمند استان نیز صورت می‌گرفت.

وی تاکید کرد: میگلی‌نژاد از نیرو‌های انسانی توانمند استان بوشهر است و چنانچه شهردار نباشد نیز باید این سرمایه ارزشمند استان را قدردان باشیم.

عضو شورای شهر بوشهر افزود: میگلی‌نژاد پس از اتمام دوران خودش در سمت نمایندگی مجلس نیز می‌توانست پایتخت نشین شود و در آنجا به خدمت بپردازد و حال که وی برای خدمت به دیار خود برگشته باید قدردان وی بعنوان یک نیروی شایسته و جانباز هشت سال جنگ تحمیلی باشیم.

برزگرزاده گفت: استان بوشهر سرمایه‌های ارزشمندی همچون سید مصطفی و سید هاشم حسینی، آیت الله صفایی بوشهری، مهندس تبادار، جناب ندیمی و میگلی‌نژاد دارد، ولی با این وجود در وزارتخانه‌های دولت فردی بوشهری را نمی‌بینیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورا خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین و مقامات کشوری از نیرو‌ها و سرمایه‌های استان در مناصب کشوری استفاده بیشتری کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.