معاون جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: امسال 188 هزار و 716 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون به این استان تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، لطف الله رضایی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای ارائه تسهیلات گفت : تا کنون 45 هزار و 250 میلیون ریال این تسهیلات که معادل 24 درصد آن است جذب شده است.


وی افزود : این تسهیلات بابت خرید ماشین ها و ادوات کشاورزی مندرج در پورتال(agmdc.ir)به کشاورزان استان سمنان پرداخت می شود.


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این تسهیلات از طریق شعب بانک کشاورزی پرداخت می شود اضافه کرد: بهره این تسهیلات 15 درصد و بازپرداخت آن نیز 5 ساله است.


رضایی اضافه کرد: این تسهیلات با هدف افزایش درجه مکانیزاسیون مراحل تولید محصولات کشاورزی و دامی، کاهش هزینه های تولید، کاهش سختی کار بهره برداران و همچنین بهبود بهره وری تولید محصولات کشاورزی اعطا می شود.


وی تصریح کرد: 20 درصد وجه دستگاه های درخواستی باید از سوی متقاضیان پرداخت و 80 درصد مابقی نیز به صورت تسهیلات از سوی شعب بانک کشاورزی به کشاورزان استان سمنان پرداخت می شود.


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: سال گذشته استقبال برای خرید ادوات خوب بود ولی امسال کمی کاهش داشته است و انتظار داریم تا پایان سال بهره برداران از این تسهیلات استفاده کنند.


انتهای پیام / ه


اختصاص تسهیلات مکانیزاسیون به استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.