نخستین سوگواره اربعین با محوریت خطاطی و نقاشی در مجتمع شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛علی فلاح رنجبر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر گفت : به مناسبت اربعین سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، نخستین سوگواره اربعین با محوریت خطاطی و نقاشی ، عصر روز چهارشنبه ١٧ آبان ٩٦ ساعت ١٤ در مجتمع شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار می شود .

وی اعتلای فرهنگ ماندگار عزاداری سرور سالار شهیدان و ٧٢ تن از یاران باوفایش را از اهداف برگزاری این سوگواره عنوان کرد و افزود: محوریت این فراخوان با موضوع نقاشی - خطاطی - نقاشی خط و آثار حجمی است و بدون محدودیت سنی برگزار خواهدشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر گفت : این سوگواره به صورت کارگاه یک روزه است و هنرمندان و علاقمندان می توانند ضمن همراه داشتن ملزومات ، اثر خود را درهنگام برگزاری اجرا و تکمیل کنند.

فلاح رنجبر با اشاره به آزاد بودن تکنیک اجرای آثار در این کارگاه تصریح کرد : به هنرمندان شرکت کننده گواهی شرکت در کارگاه ارائه شده و آثارشان نیز در روزهای شنبه - یکشنبه و دوشنبه ، ٢٠ اتا ٢٢ آبان در نگارخانه شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در معرض دیدعموم قرار خواهد گرفت .

 

انتهای پیام/ق

 

نخستین سوگواره اربعین دررودسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.