صبح امروز معاونت جوانان و سمن ها با سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در دفتر ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار جوانان و سمن ها با معاون سیاسی امنیتی استاندار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت:با توجه به اینکه حوزه جوانان از اهمیت به سزایی برخوردار است ما برنامه های مختلفی را در این حوزه برنامه ریزی کرده ایم.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه های ما تشکیل هیات اندیشه ورز جوانان را در استان می باشد، خاطر نشان کرد: تقویت سمن ها کمک به افزایش سرمایه اجتماعی است .

 شاهرخی بیان کرد:با توجه به تاکید استاندار استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی است که در دولت تدبیر و امید جوانان و بانوان در اولویت هستند.

وی افزود: باید فرصت نقش آفرینی به جوانان داده شود و ما باید بدانیم هیچ دولتی بدون استفاده از ظرفیت مردم نمی تواند موفق باشد .

معاون استاندار افزود: امروز باید بدانیم که در دولت تدبیر و امید سمن ها یک فرصت هستندو باید برون سپاری فعالیت دستگاهها به سمن ها را پیگیری کنیم.

 شاهرخی با بیان اینکه تقویت احزاب برای فعالیت سیاسی و تقویت سمن ها برای فعالیت اجتماعی و فرهنگی یک اولویت است بیان کرد: مجمع عمومی جوانان را با حضور جوانان شهرستان راه اندازی خواهیم نمود.

در ادامه این نشست اسداله ربانی مهر معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به ارائه گزارش برنامه های جوانان پرداخت و از جمله برنامه های این حوزه را به شرح زیر عنوان کرد و گفت :افزایش 70 درصدی سمن ها در دولت تدبیر و امید ، راه اندازی 20 سمن و خانه جوانان ملایر به زودی ،بیکاری وآسیب های اجتماعی دومشکل اولویت دارجوانان استان همدان، کاهش 6 درصدی طلاق در سال 95 و 4 درصدی در سال 96 بعد از 12 سال، همدان یکی از فعالترین استانهای کشور در حوزه جوانان، راه اندازی خانه جوانان و سمن سرا در سال 95 درجهت تسهیل درفعالیت سمن هاوجوانان و افزایش 260 درصدی پرداخت وام ازدواج روج های جوان در نیمه اول سال 96از جمله برنامه های حوزه جوانان می باشد.

انتهای پیام/ د.ا

جوانان و سمن ها با معاون سیاسی امنیتی استاندار دیدار کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.