فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون ۳ هزار و ۹۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به مبارزه جدی پلیس استان با سوداگران مرگ گفت : پلیس استان سمنان با قاچاقچیان مواد مخدر به‌شدت برخورد می‌کند.


وی با اشاره به تلاش مأموران پلیس این استان در کشف این میزان مواد مخدر گفت: عمده مواد مخدر کشف‌شده در استان از نوع تریاک است که با هوشیاری مأموران پلیس کشف شد.


فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به اقدامات پلیس در زمینه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تصریح کرد: در این زمینه باندهای مختلف تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در استان سمنان منهدم شده است.


سردار قاسمی با بیان اینکه اقدامات و تلاش پلیس استان درزمینهٔ مبارزه با مواد مخدر عرصه را بر قاچاقچیان و همچنین سوداگران مرگ تنگ کرده است گفت : یکی از مهم‌ترین رسالت‌های پلیس تأمین امنیت در جامعه بوده که در این راستا مبارزه با قاچاقچیان و افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد در دستور کار و اولویت‌های پلیس استان قرارگرفته است.


وی با بیان اینکه فعالیت‌های پلیس استان سمنان مردم محور است از مردم خواست تا پلیس را در اجرای فعالیت‌های خود و به‌ویژه تأمین امنیت یاری کنند.


فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلف در زمینه‌های مختلف و به‌ویژه در زمینه مواد مخدر موضوع را به نیروی انتظامی استان اطلاع دهند.


انتهای پیام / ه


کشف مواد مخدر در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.