مدیر کل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر:

دسترسی به قوانین و مقررات مناطق بندری تسهیل شد

مدیر کل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر گفت: با رونمایی از نخستین کتاب مجموعه قوانین در سازمان بنادر، دسترسی به مقررات و دستورالعمل های این حوزه تسهیل شد.

دسترسی به قوانین و مقررات مناطق بندری تسهیل شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان حسين صادقی ن‍ژاد مدير کل  مناطق وي‍ژه بندری و سرمايه گذاری با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان پیش رو در زمینه جذب فعالان اقتصادی بخش غیر دولتی است گفت: سازمان بنادر اقدامات گسترده ای برای تحقق اهداف قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر رشد و توسعه مناطق بندری انجام داده است.

وی در ادامه افزود: افزایش حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در عرصه خدماتبندری و دریایی، تمرکز زدایی و کاهش بروکراسی اداری و همچنین پیاده سازی کامل تسهیلات و مزایای قانونی در مناطق ویژه بندری از جمله این اقدامات به شمار می رود.

صادقی ن‍ژاد در ادامه از رونمایینخستین کتاب مجوعه قوانین ، مقررات و دستور العمل های مناطق بندری خبرداد و افزود: این کتاب در راستای اطلاع رسانی عمومی و تسهیل دسترسی سرمایه گذاران ،صاحبان كالا و فعالان اقتصادی حوزه بندری و دريايی به آخرين قوانین و مقررات ، مزايا ومعافيت ها و دستورالعمل های اجرايی مرتبط با مناطق بندری تهیه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار