مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد از افزایش گشت‌های کنترل آلاینده‌ها همزمان با تداوم آلودگی هوای مشهد خبر داد.

افزایش گشت‌های کنترل آلاینده‌ها در مشهد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد پذیرا مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت : در گذشته 5 گشت کنترل آلاینده در شهر مشهد فعال بود که امروز تعداد آن به 8 گشت رسیده است و با منابع آلاینده از جمله خودروها برخورد می‌کند.


وی گفت: متاسفانه از ابتدای آبان ماه هوای شهر مشهد آلوده شده است که حجم زیادی از این آلودگی به دلیل تردد خودروهای تک سرنشین و به خصوص خودروهای دودزا است.

پذیرا افزود: البته که در کنار آن منابع دیگری همچون صنایع و کارخانجات نیز در افزایش آلایندگی هوای شهر مشهد دخیل است.

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با افزایش آلودگی هوای مشهد از ابتدای ماه جاری با 990 خودروی دودزا برخورد شده است.

وی افزود: این خودروهای دودزا بعد از شناسایی دو هفته مهلت دارند تا نسبت به رفع نقص خودروی خود و اخذ معاینه فنی اقدام کنند در غیراین صورت اعمال قانون می‌شوند.

پذیرا گفت: با خودروهای سنگین و خودروهایی که در زمان توقف طولانی مدت روشن باشند نیز برخورد می‌شود که در این راستا با هزار و 200 خودرو برخورد شده است.

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد در خصوص محدوده فعالیت گشت‌های کنترل آلاینده گفت: این گشت‌ها بیشتر در هسته مرکزی شهر و مناطقی که آلودگی بالایی دارند تردد می‌کنند ، البته گشت‌های کنترل آلاینده‌های زیست محیطی تا پاسی از شب در نقاط مختلف شهر حضور دارند.

انتهای پیام//ف.م

 


8 گشت‌ کنترل آلاینده‌ها در مشهد فعال است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.