علی دهقانی رایزن بازرگانی ایران در چین در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ابزارهای معرفی کالاهای ایرانی در چین بسیار محدود است و با توجه به جمعیت بالا و گستردگی این کشور، جا دارد ابزارهایی همچون رستوران ها،کافی شاپ ها و مراکز تبلیغاتی را در چین گسترش دهیم.
وی در ادامه افزود: سازمان توسعه تجارت باید رویکرد خود را حوزه صادرات به چین تغییر دهد و تلاش شود همانطور که بسیاری از محصولات چینی را به کشور وارد می کنیم، بتوانیم صادرکننده موفقی نیز به چین باشیم.
دهقانی تاکید کرد:طرح جدید جاده ابریشم که 67 کشور در آن عضو هستند، می تواند راهگشای صادرات هر چه بیشتر به چین باشد.
رایزن بازرگانی ایران در چین در خاتمه یادآورشد: به دنبال بازگشایی اولین پاویون رسمی ایران در شهر شانگهای هستیم تا بتوانیم محصولات ایرانی را در بازار وسیع کشور چین معرفی کنیم.
انتهای پیام/