بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک سرمایه‌ای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به بقاع متبرکه و مساجد استان اصفهان اعتبار پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: در راستای کمک به بقاع متبرکه و مساجد بدون درآمد با هدف توسعه و گسترش این اماکن متبرکه هر سال اعتباری توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از محل اعتبارات تملک سرمایه‌ای این اداره به این اماکن اختصاص داده می‌شود.

مجید معمار منتظرین افزود: در سال جاری نیز 60 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان تصویب شده که پس از تخصیص اعتبار توسط خزانه استان، به مساجد و بقاع متبرکه مورد نیاز پرداخت می‌شود.

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: این امر سبب عمران و آبادانی روزافزون این اماکن متبرکه شده و زمینه را برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران و مجاوران این اماکن متبرکه فراهم کرده است.

وی گفت: در سال مالی 95 منتهی به شهریور ماه 96 از محل اعتبارات تملک سرمایه‌ای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیش از 12 میلیارد ریال به بقاع متبرکه و مساجد استان اصفهان اعتبار پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م

 

تصویب 60 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.