مسابقات رده سنی جوانان ژیمناستیک هنری پسران کشور در تبریز پایان یافته و تیم تهران به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسابقات رده سنی نوجوانان و جوانان ژیمناستیک هنری پسران کشور در تبریز از 16 آبان ماه در سالن دلیر اکبری تبریز برگزار شده و با معرفی نفرات در رده سنی جوانان پایان یافت‌.

در بخش تیمی تهران با 284 امتیاز قهرمان شد و تیم مازندران با 280 امتیاز دوم شد و تیم آذربایجان‌شرقی با 268 امتیاز سوم شد‌.

در بخش انفرادی در وسیله حرکات زمینی‌: مهدی عطایی از تهران قهرمان شد و امید آینده بند از خوزستان دوم و فردین عطایی از آذربایجان‌شرقی سوم شد. ‌

در وسیله خرک حلقه رضا بهلول‌زاده از تهران ، مهدی الفتی از گلستاان و امید غنی‌زاده از آذربایجان‌شرقی اول تا سوم شدند‌.

در وسیله دارحلقه سید محمد شفیعی از تهران قهرمان شد و آرمین وطن‌خواه و پویا عبدالهی از آذربایجان‌شر‌قی مشترکا دوم شدند.‌

در وسیله پرش خرک مهد یالفتی از تهران قهرمان شد و امیر علی قهرمانی از اردبیل دوم شد و فردین عطایی و آریز محمد بیگی از کردستان مشترکا سوم شدند.

در وسیله پارلل محمد رضا خسرو نژاد از تهران قهرمان شد و رضا بهلول زاده از تهران و اریز محمد بیگی از کردستان دوم و سوم شدند.

در وسیله بارفیکس محمد رضا خسرونژاد از تهران و سید‌محمد شفیعی از تهران مشترکا اول شدند و امید آینده‌بند از خوزستان و آرمین وطن‌خواه از گیلان مشترکا سوم شدند.‌

در بخش قهرمان قهرمانان هم محمد خسرو‌نژاد از تهران اول شد و رضا بهلول‌زاده از تهران و امید آینده‌بند از خوزستان دوم و سوم شدند.

 

انتهای پیام/ش

قهرمانی تیم تهران در مسابقات ژیمناستیک هنری پسران کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.