سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت:مردم کرمانشاه محب اهل البیت (ع) روز به روز هر سال با آمادگی و حضور با ارادت بیشتری وارد صحنه خدمت به زائرین اربعین می شوند.

موحد  سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی  در استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در بازدید از موکب خادمان کرمانشاهی در روز اربعین گفت:مردم کرمانشاه محب اهل البیت (ع) روز به روز هر سال با آمادگی و حضور با ارادت بیشتری وارد صحنه خدمت به زائرین اربعین می شوند.

مردم کرمانشاه هر روز با ارادت بیشتری به زوار اربعین خدمت می کنند

وی ادامه داد: خادمی شان انبیای الهی است و این خود فضیلتی بزرگ است و خادمی زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) فضیلتی والاتر و توفیقی بزرگتر است که نصیب هر کسی نمی شود .

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی  در استان کرمانشاه  گفت:تلاش کنیم از این توفیق معنوی به که به ما ارزانی شده به زیبایی و با نیت و عمل خالصانه پاسداری کنیم .

مردم کرمانشاه هر روز با ارادت بیشتری به زوار اربعین خدمت می کنند
این بازدید امروز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه ۹۶ همزمان با اربعین حسینی  با حضور موحد سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی بهمراه شهلایی نماینده ستاد باز سازی عتبات و عالیات استان کرمانشاه از موکب های مردمی و خادمان کرمانشاهی اربعین که در مسیر برگشت زائرین اربعین از ماهیدشت تا بیستون خدمت می نمایند انجام گرفت.


مردم کرمانشاه هر روز با ارادت بیشتری به زوار اربعین خدمت می کنند

انتهای پیام/ز

بازدید سرپرست استان قدس رضوی از موکب کرمانشاهیان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.