مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ارومیه گفت: امسال برای نخستین بار چهار اکیپ رسانه ای از آذربایجان غربی برای پوشش خبری و تصویری پیاده روی اربعین درکربلا حضور داشتند.

حسین علیزاده مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان ارومیه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اظهار کرد: امسال برای نخستین بار به همت بسیج رسانه آذربایجان غربی و با همکاری ستاد عتبات عالیات استان، اکیپ های رسانه ای منسجم برای پوشش تصویری و خبری کنگره بزرگ اربعین اعزام شدند و جلوه های ویژه و خبری را در قالب اخبار و تصاویر و کلیپ های خبری  را در سایتهای خبری و گروههای تلگرامی برای  استفاده اهالی رسانه  ارسال کردند.

وی گفت:سه اکیپ خبری شامل خبرنگار، عکاس و فیلمبردار و همچنین یک اکیپ مستندساز  از آذربایجان غربی به مدت 10 روز در مسیر پیاده روی نجف به کربلا حضور  دارند.

علیزاده افزود: موکب  صاحب الزمان خوی در مسیر پیاده روی نجف به کربلا و موکب امام رضا (ع) ارومیه در جاده حر و موکب خادمین دربار اباعبدالله الحسین(ع) ارومیه در زیر پل جسرا فاطمه الزهرا (س) کربلا  مکان هایی بود  که اکیپ های رسانه ای استان حرکت بزرگ مردمی و عشق و ارادت قلبی مسلمانان به سیدالشهدا(ع) را در آنها به تصویر کشیدند.

انتهای پیام/ح

حضور چهار اکیپ خبری از آذربایجان غربی در پیاده روی اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.