امام جمعه تکاب گفت: اقداماتی که عربستان سعودی امروز در منطقه انجام می‌دهد از سوی آمریکاست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی برادری امام جمعه تکاب در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: دشمنی آمریکا با کشور ما در همه حال ادامه دارد و هم پیمانان این دولت نیز در همه حال به دنبال تضعیف ما هستند و تا زمانی که دنیا پا برجاست دشمنی این دولت‌ها با ما برقرار خواهد بود.
وی افزود: عربستان سعودی یکی از کشور‌هایی است که به آمریکا وابسته است و به نوعی در زیر استعار آمریکا به سر می‌برند و اقداماتی که امروز در منطقه انجام می‌دهند می‌توان گفت: از سوی آمریکاست و یکی از این موضوعات حمله به مردم مظلوم یمن است.
خطیب نماز جمعه تکاب اضافه کرد: از دیگر کارشکنی‌های این دولت می‌توان به استعفای سعید حریری اشاره کرد و سیاست مداران و افراد هوشمند می‌دانند که این موضوع نابه جا نبوده است و سفر وی به عربستان بدون دلیل نبوده است و در متن استعفا نامه وی نیز دولت عربستان دست داشته است.
خطیب نماز جمعه تکاب تصریح کرد: دولت‌های غربی و به ویژه دولت‌های آمریکا و اسرائیل در پشت پرده چنین اقداماتی حضور دارند و در همه حال تلاش می‌کنند تا میان مسلمانان منطقه آتش بیفکنند، ولی مردم مسلمان منطقه با حفظ بصیرت پیش می‌روند و امید است روزی آمریکا از صحنه تاریخ محو شود.

انتهای پیام/ن. م

عربستان با همدستی آرمریکا درصدد التهاب در خاورمیانه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.