امام جمعه تکاب گفت:دولت و مجلس شورای اسلامی باید با از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی برادری امام جمعه تکاب نیز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به روز فرهنگ عمومی اظهار داشت: روسای شورای فرهنگی شهرهای مختلف که ائمه جمعه هستند باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند و برای ارتقای فرهنگ عمومی بیش از پیش توجه کنند که باید تولید داخلی در صدر آن‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی برادری افزود: نام‌گذاری امسال نیز به مهم توجه به تولید داخلی اشاره دارد بنابراین باید فرهنگ متناسب با تولید داخلی ترویج داده شود و نظارت‌ها و حساسیت‌های نسبت به این موضوع افزایش یابد تا از واردات اجناس بی‌کیفیت خارجی جلوگیری شود.

وی گفت: جلوگیری از ورود اجناس خارجی می‌تواند سبب تقویت اقتصاد کشورمان شود و متأسفانه مسئولان ما توجه ویژه‌ای به این مهم ندارند و در جامعه امروزی به‌عنوان شعاری بیش شناخته نمی‌شود که جای تأسف دارد.

خطیب نماز جمعه تکاب با اشاره به 13 آبان بیان کرد: نباید سلاح مبارزه با استکبار را زمین بگذاریم و ملت ایران اسلامی در این روز انزجار خود را از استکبار و کشورهایی که این اشتباه را می‌کنند به همگان نشان می‌دهند که دولت آمریکا در رأس آن‌ها قرار دارد.

انتهای پیام//ن.م

لزوم حمایت از تولیدات داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.