امام جمعه موقت آبادان:حرکت بزرگ پیاده روی اربعین نماد قدرت و اقتدار شیعه در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نجیبی امام جمعه موقت آبادان امروز در جمع نمازگزاران آبادانی با اشاره به عظمت و شکوه زیارت سید و سالار شهیدان گفت: 25 میلیون زائر از سراسر جهان در 15 روز برای زیارت اباعبدالله رهسپار می شوند.

حجت الاسلام نجیبی افزود: اینکه رسانه های غربی چنین حرکت بزرگی را سانسور می کنند از آن جهت است که می دانند این حرکت سنگر سازی عظیمی است در مقابل آنها.

وی یادآور شد: همین مکتب امام حسین (ع) است که شاگردان بسیار و بزرگی همچون بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی را تربیت کرده و امروز هر چه داریم به برکت همین مکتب است.

خطیب جمعه آبادان افزود: هر چقدر از آمریکا فاصله بگیریم به صلاح ماست و این نیز از درس های مکتب حسینی است، آنچنان که امام خمینی (ره) تاکید می کند مسئولان مراقب باشند عامل آمریکا نباشند و باید در برابر مصلحت مردم و جامعه مسئولیت پذیر باشند و در این عرصه مهمترین شاخص است.

حجت الاسلام نجیبی گفت: مقاومت و کسب اقتدار دو راه مبارزه با استکبار است و تا زمانی که مردم از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت می کنند در مسیر صحیح قرار دارند.

وی با اشاره به تحولات منطقه در چند روز گذشته افزود: این تحولات ناشی از پروژه های ایست که آمریکا در منطقه اجرا می کند و دارای 2 رکن است.

امام جمعه موقت آبادان تشدید حملات به ایران از طریق تحریمها و کاهش نفوذ ایران از راه مداخله در تعاملات منطقه را دو رکن طرحهای آمریکا دانست.

انتهای پیام/د

اربعین صف آرایی جهان در برابر استکبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.