وزیر کار گفت: پرداخت تسهیلات به مالباختگان پلاسکو در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است و وزارت کار نیز در این زمینه با این سازمان همکاری مشترک دارد.

ارائه وام به مالباختگان پلاسکو در دستور کار سازمان برنامه و بودجه استعلی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رسیدگی به وضعیت مالباختگان پلاسکو اظهار کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه برای رسیدگی به وضعیت کسبه پلاسکو جلساتی با وزارت کار برگزار کرده است.

وی افزود: مهمترین مشکل کسبه پلاسکو بحث دریافت وام با نرخ سود مناسب است از این رو جلسه‌ای مشترک با سازمان برنامه و بودجه برگزار و این مسئله را بررسی کردیم.

ربیعی ادامه داد: همچنین مهمترین موضوع دیگر ساخت مجتمعی برای کسبه پلاسکو است که بنیاد مستضعفان وعده آن را داده بود، خوشبختانه این موضوع هم در دست بررسی و پیگیری است.

وزیر کار خاطرنشان کرد: دریافت مجوزهای ساخت و مقرون به صرفه بودن این ساخت و ساز برای بنیاد مستضعفان تا اندازه‌ای روند انجام کار را پیچیده کرده اما با این وجود ارائه تسهیلات به مالباختگان پلاسکو در دستور کار سازمان برنامه و بودجه است و وزارت کار نیز در این زمینه با این سازمان همکاری مشترک دارد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت رسیدگی به وضعیت مالباختگان پلاسکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
هنوز در دستور کاره؟داره یکسال میشه هنوز در دستور کاره؟
آخرین اخبار