مدیرامور منابع آب شهرستان کرمانشاه از پلمب حدود 62 حلقه چاه در شهرک صنعتی کرمانشاه خبر داد و گفت: با بستن این چاه‌های غیرمجاز از هدررفت بیش از 400 هزار مترمکعب آب در سال جلوگیری شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرتضی حسن‌آبادی مدیرامور منابع آب شهرستان کرمانشاه با اشاره به شناسایی 85 حلقه چاه غیرمجاز در شهرک صنعتی کرمانشاه گفت: از این تعداد 10 چاه در سال‌های قبل مسدود شد و امسال نیز 52 حلقه چاه را پلمپ کردیم.

وی با بیان اینکه این 52 حلقه چاه داخل واحدهای صنعتی قرار داشت و پر کردن آنها هزینه‌بر بود، یادآوری کرد: بهترین راه برای برخورد با این چاه‌ها پلمب آنها بود و  هر یک از این چاه‌ها برای مصارف صنعتی حداقل نیم لیتر در ثانیه برداشت آب داشتند، که با انسداد این چاه‌ها از هدر رفت حدود 400 هزار مترمکعب آب در سال جلوگیری شد.

حسن‌آبادی گفت: 23 چاه دیگر داخل واحدهای صنعتی غیرفعال قرار دارند که هیچ تجهیزاتی هم روی این چاه‌ها وجود ندارد و برداشت آب از آنها انجام نمی‌شود.

وی تاکید کرد: برای شهرک صنعتی کرمانشاه دو حلقه چاه مجاز در حجم بالا در نظر گرفته شده که نیاز آبی صنایع را تامین می‌کند و دیگر نیازی به حفر چاه‌های دیگر نیست.

مدیر امور منابع آب شهرستان کرمانشاه در خصوص چاه‌های غیرمجاز سه شهرک صنعتی دیگر شامل بیستون، فرامان و زاگرس نیز بیان  کرد: تعداد چاه‌های غیرمجاز این شهرک‌ها به پنج حلقه هم نمی‌رسد که البته شناسایی این چاه‌ها انجام شده و برخورد با آنها در دستور کار است.

انتهای پیام/ز

دیگر نیازی به حفر چاه‌های  اضافی در شهرک های صنعتی نیست

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.