دهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فضل الله ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات وفناوری، از برگزاری دهمین جشنواره ملی حرکت از دوم تا پنجم آذر ماه دردانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.
فضل الله ایرجی کجوری جشنواره ملی حرکت را یکی از بزرگترین رخداد‌های انجمن‌های علمی دانشجویی توصیف کرد و افزود: ۱۰۴ دانشگاه وموسسه آموزش عالی در این جشنواره مشارکت داشته اند که نسبت به دوره قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی گفت: یک هزار و ۲۴۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که نسبت به دوره قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.
ایرجی کجوری ادامه داد: ۳۲۳ اثر در بخش انجمن‌های علمی برتر، ۱۸۸ اثر در بخش فعالیت‌های علمی خلاقانه، ۲۵۸ اثر در بخش نشریه علمی، ۱۱۷ اثر در بخش مسابقه علمی و ۹۰ اثر در بخش پژوهش و ۷۰ اثر در بخش فضای مجازی و ۵۴ اثر در بخش کتاب و ۶۷ در بخش اختراع و ۱۶۸ اثر در بخش کارآفرینی به جشنواره اضافه شد.
وی ادامه داد: تاکنون ۴۹۳ اثر در بخش فنی و مهندسی، ۳۲۰ اثر در بخش انسانی، ۱۷۰ اثر در بخش کشاورزی، ۱۳۷ اثر در بخش علوم پایه و ۱۲۰ اثر دربخش هنر به دبیرخامه جشنواره ارسال شده است.
جشنواره‌های ششم تا نهم در دانشگاه‌های شریف، شیراز، مشهد و کرمان برگزار شد و امسال نیز دهمین دوره آن در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/پ
 

برگزاری دهمین جشنواره ملی حرکت در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.