سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: بازیکنان خوب و با تجربه‌ای داریم و من تنها در کنار زمین آن‌ها را مدیریت می‌کنم.

شاهین طبع: بازیکنان باتجربه‌ای داریم/ ویلی وارن از تیم جدا می‌شودمهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص صدرنشینی بدون شکست این تیم در پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور گفت: بازیکنان ما با تجربه و خوب هستند و تلاش زیادی انجام می‌دهند. توقع از بازیکنان همین است و من تنها در کنار زمین بازیکنان را مدیریت می‌کنم.

او درباره بازی مقابل مهرام عنوان داشت: ما در نیمه نخست خیلی خوب نبودیم و حدود ۴۱ گل خوردیم، اما خودمان را جمع و جور کردیم و توانستیم برنده این بازی باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام درباره وضعیت بازیکنان خارجی این تیم گفت: یکی از بازیکنان خارجی ما یعنی ویلی وارن امروز از تیم ما جدا می‌شود و بازیکن دوممان هم آسیب دیده است و هم اکنون تنها فیلیپ به عنوان بازیکن کمکی در کنار ما حضور دارد.

شاهین طبع در پایان و در مورد احتمال جذب بازیکنان جدید گفت: تغییری در بازیکنان داخلی نخواهیم داشت، اما ممکن است بازیکن خارجی جذب کنیم.

انتهای پیام /

اظهارات شاهین طبع در مورد تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار