مدیر دفترمدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو مطرح کرد:

آب سراب سرپل به وضعیت عادی برگشت

جعفرزاده گفت: آب سراب سرپل به وضعیت عادی برگشته و شرایط آب شهر‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین در وضعیت عادی به سر می‌برد.

 مشکل برق 75 تا 80 درصد مناطق شهري سرپل ذهاب رفع شده است/ آلودگي سراب سرپل که تأمين کننده آب سرپل ذهاب و قصرشيرين است به حالت عادي برگشته استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران میثم جعفرزاده، مدیر دفترمدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو اظهار کرد: وضعیت آب و برق ثلاث باباجانی به شرایط عادی برگشته  و تقریباً برق ۷۵ تا ۸۰ درصد مناطق شهری سرپل ذهاب نیز برقرار شده است.

جعفرزاده در مورد آخرین وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، افزود: خوشبختانه با فعالیت مدوام همکاران تاکنون توانسته ایم مشکل برق ۷۵ تا ۸۰ درصد مناطق شهری سرپل ذهاب را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: در بخش آب نیز خوشبختانه شرایط آب سراب سرپل به وضعیت عادی برگشته و هم اکنون شرایط آب شهر‌های سرپل ذهاب و قصرشیرین در وضعیت نرمال و عادی به سر می‌برد.

جعفرزاده بیان کرد: متأسفانه مناطق روستایی همچنان بدلیل سختی و صعب العبوری راه‌ها و البته ریزش کوه در برخی مناطق همچنان با مشکلات کمبود آب و قطعی برق روبرو هستند.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو تأکید کرد: ۲۲ اکیپ در بخش برق و چندین اکیپ در بخش آب و فاضلاب به مناطق مختلف استان جهت رسیدگی به مشکلات مردم اعزام شده اند که امیدواریم تا پایان امشب بتوانیم آب و برق کل مناطق شهری بخش‌های زلزله زده را به شرایط نرمال و عادی برگردانیم.

وی یادآور شد: هم اکنون شرایط آب و برق شهرستان ثلاث باباجانی نیز به وضعیت عادی برگشته و ما مشکل آب و برق بویژه در حوزه شهری ثلاث نداریم، همچنین از دیشب تا امروز حدود ۴۵۰ هزار بطری آب معدنی و چندین تانکر آبرسان در مناطق زلزله زده توزیع شده اند.

جعفرزاده در پایان گفت: خوشبختانه شرایط سد‌های استان نیز عادی است و هیچگونه آسیبی ندیده اند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت  آب رسانی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار