سپاه مازندارن ۲۰ هزار شغل پایدار در مدت ۴ سال ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران با توجه به تداوم طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در استان، گفت: در ۴ سال گذشته ۲۰ هزار شغل پایدار  سپاه کربلا  مازندران ایجاد شد.

وی در نشست شورای اداری مازندران با گرامیداشت هفته بسیج، گفت:: بسیج سپاه کربلای مازندران در استان ۲۱ سپاه ناحیه شهرستانی، یک ناحیه دانشجویی، ۲۰ گردان بیت المقدس، سه مرکز آموزش بسیج و اقشار بسیجی دارد.
وی افزود: بیش از یک سوم مردم مازندران بسیجی هستند و ۶ قرارگاه سپاه در حوزه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی در مازندران فعالیت دارند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به پاکسازی ۱۴ منطقه آلوده استان با همکاری قرارگاه‌های فرهنگی سپاه در استان افزود: سپاه به دنبال آسیب‌زدایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نقطه‌ای با همکاری ادارات است.

بابایی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهر‌ها و روستا‌های استان فعال شده است، افزود: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه نیز در قالب اردود‌های جهادی، تشکیل مجمع خیرین محرومیت زدایی فعالیت‌های مطلوبی انجام داده است.

وی افزود:در هفته بسیج امسال طرح‌های متعدد محرومیت‌زدایی در مازندران افتتاح می‌شود و قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه در چهار سال اخیر توانست بالغ بر ۲۰ هزار شغل در قالب ۱۴۰ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه و عقود اسلامی از طریق منابع بسیج به متقاضیان اعطا شد.

انتهای پیام/ ر

پرداخت تسهیلات  در قلب محرومیت زدایی در مازندران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.