پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده شهید حبیب اسلامی پس از 31 سال توسط گروه تفحص شناسایی شده و برای خاکسپاری به زادگاهش بیله سوار بازمی گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله سوار در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از 31 سال توسط گروه تفحص شناسایی و پیدا شده است افزود: پیکر شهید حبیب اسلامی روز جمعه بعد از نماز جمعه شهرستان بیله سوار با استقبال مردم شهیدپرور شهرستان از میدان مصلی به طرف میدان علی ولی الله تشییع و در گلزار امام حسن مجتبی (ع) محله باباش بیله سوار به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: شهید اسلامی در سال 47 در شهر بیله سوار متولد شده است و در زمان تحصیل در مقطع دوم دبیرستان در هنرستان کشاورزی به عنوان بسیجی به جبهه اعزام می شود.

وی گفت: شهید حبیب اسلامی در سن 18 سالگی در تاریخ 24 اردیبهشت ماه سال 65 در منطقه عملیاتی حاج عمران عراق مجروح و به شهادت رسیده است که تاکنون اثری از پیکر مطهر این شهید به دست نیامده بود که به تازگی در تفحص کمیته جستجوی مفقودان، پیکر مطهر شهید حبیب اسلامی شناسایی و پیدا شده است.

 

انتهای پیام/ح

شناسایی پیکر مطهر شهید حبیب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.