بازار کار امروز نیازمند افراد دارای تخصص و مهارت است و باید از ظرفیت دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در صنعت استفاده بیشتری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان در دیدار با معاون وزیر آموزش‌وپرورش گفت: استان سمنان یک استان صنعتی است و از ظرفیت‌های مطلوبی در این بخش برخوردار است که باید بامهارت‌آموزی به بهترین نحو به‌کارگیری شود.


وی با بیان اینکه این استان در آینده نزدیک به قطب خودروسازی در کشور تبدیل می‌شود افزود: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی و آموزش‌های فنی و استفاده از  دانش آموزان فنی و حرفه‌ای استان سمنان زمینه‌کسب مهارت در صنایع مختلف را فراهم می‌کند.


استاندار سمنان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دانش آموزان فنی و حرفه‌ای استان سمنان تصریح کرد بازار کار امروز نیازمند افراد دارای تخصص و مهارت است و باید از ظرفیت دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در صنعت استفاده بیشتری شود.


وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برای کمک‌های مالی و اعتباری آموزش‌وپرورش اقدام کنند اظهار داشت: سیستم تربیت‌معلم نیز در نظام آموزش‌وپرورش نقش ویژه‌ای دارد که باید نسبت به تقویت آن در استان سمنان کوشا باشیم.


استاندار سمنان با اشاره به اینکه با تحقق این عمل می‌توان از محل مالیات بر مصرف و مالیات بر ارزش‌افزوده اعتباراتی را برای نظام آموزش‌وپرورش در نظر گرفت افزود: رفع مشکلات مالی این نهاد از دغدغه‌های مهم دولت است.


انتهای پیام / د


بهره‌گیری از ظرفیت دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در صنعت ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار