معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۷۲ طرح تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مسعود رضا معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات لرستان رتبه دوم را درزمینهٔ پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور دارد.

وی افزود:لرستان ازلحاظ تعداد طرح‌های رونق تولید معرفی‌شده به بانک‌ها نیز رتبه سوم را دارد و این در حالی است که بیشترین تسهیلات پرداخت شده از بخش سرمایه در گردش بوده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: امسال در کل کشور ۲۰ هزار میلیارد تسهیلات رونق تولید در نظر گرفته‌شده که تا امروز تنها ۹.۹ درصد آن پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه از این مقدار ۱۱.۴ درصد تسهیلات پرداخت‌شده مربوط به لرستان بوده است، تصریح کرد: مقررشده که بانک‌ها تسهیلات مستقیم پرداختی خود را در سامانه وارد کنند و تا امروز مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان که تسهیلات پنج استان است به سامانه وارد کرده‌ایم.

رضا گفت: با اشاره به اینکه ۷۲ طرح با مبلغی بیش از ۵۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انباشت برای معرفی به بانک‌ها در لرستان وجود دارد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهارداشت: تعداد طرح‌های ورودی به بانک‌ها ۴۸۳ طرح بوده است که مبلغ آن بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان است و امروز ۵۱ طرح با مبلغ بیش از ۲۱۷ میلیارد تومان قرارداد منعقدشده که ۲۸ طرح آن صنعتی و ۲۳ طرح مربوط به کشاورزی است.

انتهای پیام/م

۷۲ طرح تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های لرستان معرفی شد‌

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.