معاون بنیاد شهید امورایثارگران کشور از کشته شدن تعدادی از خانواده‌های ایثارگراستان کرمانشاه در زلزله اخیرخبر داد و گفت: بزودی بنیاد شهید نسبت به مرمت مساکن آنها اقدام می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   سید منصور میرمرادی  معاون بنیاد شهید امورایثارگران کشور با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه تعداد ۴ نفر از خانواده های ایثار گر کشته شدندگفت: در این حادثه یک همسر شهید، یکی از والدین شهدا و ۲ جانباز جان خود را از دست دادند.

میرمرادی  با وجود اینکه این بنیاد در پی اسکان موقت خانواده های شهید در مرکز استان بود اما آن عزیزان حاضر نشدند همشهریان خود را ترک کنند و دوست داشتند در همان منطقه بمانند.

وی گفت: خوشبختانه هنوز فرهنگ ایثارگری در بین مردم کشور زنده است و همه کمک های خود را از سراسر کشور به این مناطق روانه کردند اما کمی در نحوه توزیع با عدم تدبیر لازم مواجه شدیم که سبب شد بی نظمی هایی در ابتدا ایجاد شود که امیدواریم این امر سامان پیدا کند.

 

میرمرادی ادامه داد: ظرف مدت ۲۰ روز تا یک ماه آینده ارزیابی از خسارات خانواده شهدا و ایثارگران برآورد خواهد شد و از محل بیمه حوادث غیر مترقبه جهت کمک اقدام می کنیم.

وی گفت:  ۳۷ روستای آسیب دیده در برخی مناطق مشاهده کردیم و در مجموع ۱۵ هزار جامعه ایثار گر در شهرستانهای سرپلذهاب، ثلاث، قصرشیرین و دالاهو پراکنده هستند که بیش از ۷۰ درصد خانه های آنها به طور کلی تخریب شده است.

انتهای پیام/ز

تعداد ۴ نفر از خانواده های ایثار گر کشته شدند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.