رئیس شبکه بهداشت و درمان پل‌دختر از اعزام تیم بحران این شبکه به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ناصر بابایی، رئیس شبکه بهداشت و درمان پل‌دختر، گفت: تیم بحران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به مدت یک ماه در منطقه زلزله زده دشت ذهاب شهرستان سرپل ذهاب به حدود ۱۰ هزار نفر از هموطنان حادثه دیده استان کرمانشاه خدمات دهی می‌کند.

وی افزود: فعالیت‌های این تیم از تاریخ ۲۶ آبان ماه جاری تا سوم آذر با مدیریت بحران معاونت بهداشتی استان تحت نظر میرهاشمی رئیس مرکز بهداشت پل‌دختر و به شبکه بهداشت این شهرستان سپرده شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پل‌دختر گفت: در این مدت میرهاشمی مسئولیت سه تیم بحران مرکز بهداشت پل دختر، رومشگان و کوهدشت را در منطقه دشت ذهاب استان کرمانشاه به عهده دارد.

وی افزود: تیم بحران شبکه بهداشت پلدختر پنج شنبه (امروز) با یک دستگاه آمبولانس به همراه نیرو و تجهیزات کامل به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب استان کرمانشاه اعزام شد.

بابایی خاطرنشان کرد: این تجهیزات شامل دارو به مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال، پزشک، کارشناسان بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها، آزمایشگاه، ماما، روانشناس، تغذیه وخدمات و وسایل مورد نیاز می‌باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پل‌دختر گفت: همچنین به همراه این تیم یک کامیون کمک‌های مردمی توسط نیرو‌های بهداشت درمان وخانواده‌های آن‌ها شامل مواد خوراکی و آشامیدنی، بهداشتی، پتو و اسباب بازی نیز به منطقه دشت ذهاب ارسال شده است.

انتهای پیام/د

اعزام تیم بحران شبکه بهداشت پل‌دختر به مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.