معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برپایی قرارگاه سپاه لرستان برای ارائه خدمات به ۱۰ روستای استان زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ علی حسین پازدار، با اشاره به خدمات رسانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به زلزله زدگان کرمانشاه  گفت: در جریان حادثه غم بار استان کرمانشاه مردم متدین و متعهد استان لرستان مانند همیشه همدردی خود را عملا با ارسال کمک های مورد نیاز مردم کرمانشاه به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز از همان ساعات اولیه حادثه ضمن ارتباط با مسئولان استان کرمانشاه و به خصوص فرماندهان سپاه نبی اکرم کرمانشاه اقدام به اعزام ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی کرد گفت: این ماشین آلات برای آوار برداری و همچنین بازگشایی برخی راهها که مسدود شده بود ارسال شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در بخش بهداشت و درمان نیز سپاه لرستان پنج دستگاه آمبولانس را با تجهیزات امدادی و پزشکی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کرد گفت: همچنین علاوه بر کمک های دستگاههای اجرایی، ۳۵ کامیون کمک های مردمی شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم بهداشتی، و ... از طریق نواحی، حوزه ها و پایگاههای مقاومت جمع آوری و به منطقه اعزام شده است.

سرهنگ پازدار با بیان اینکه مدیران و مسئولان استان نیز با سازماندهی و مدیریت کمک های مردمی اقدام به ارسال امکانات جمع آوری شده به استان کرمانشاه کرده اند گفت: در حال حاضر سپاه لرستان در منطقه سر پل ذهاب مستقر است.

وی با بیان اینکه همچنین بنابر تدبیر مرکزیت سپاه، به سپاههای استانی ماموریت داده شد که اقدام به ارائه خدمات مختلف به یک دهستان و شامل چند روستا کنند گفت: در این راستا از فردا یک قرارگاه را سپاه لرستان برای خدمات رسانی به یک دهستان با حدود ۱۰ روستا برپا خواهد کرد.

انتهای پیام/د

برپایی قرارگاه سپاه لرستان برای ارائه خدمات به ۱۰ روستای کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.