استاندار اردبیل گفت: فاز اول منطقه ویژه اقتصادی تیرماه سال آینده تکمیل و آماده واگذاری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین که با حضور نمایندگان مجلس و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شاهد انجام شد با اعلام این خبر گفت: 100 هکتار فاز اول این منطقه سال آینده تکمیل و برای واگذاری به سرمایه گذاران آماده می شود.

وی در خصوص تامین جاده دسترسی این منطقه نیز افزود :اداره کل راه و شهرسازی استان حداکثر تا تیرماه سال آینده با اعتبارات استانی ، جاده ورودی منطقه ویژه را طراحی و اجرا خواهد کرد.

استاندار اردبیل افزود: شرکت های توزیع گاز و نیروی برق استان تا اردیبهشت ماه سال آینده گاز و برق مورد نیاز ۱۰۰ هکتار فاز اول را تامین می نمایند.

بهنام جو اظهار داشت :برای حل موانع موجود بر سر راه این پروژه اقتصادی از حداکثر اختیارات استان استفاده می شود و اگر نیاز به پیگیری و مصوبه کشوری باشد نمایندگان استان در مجلس و استانداری اردبیل اقدام لازم را انجام می دهند.

وی ادامه داد : استانداری اردبیل در صورت کمبود نقدینگی سرمایه گذاران،تامین و تکمیل سرمایه در مراحل مختلف را بر عهده خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه شرکت سرمایه گذاری و پیمانکار مربوطه نسبت به تامین و دپوی مصالح مرغوب در فصل کاری اقدام نماید افزود: فرمانداری نمین نیز علاوه بر حل مشکلات محلی و معارضین احتمالی،مسئول پیگیری مصوبات خواهد بود.

انتهای پیام/ح

فاز اول منطقه ویژه اقتصادی نمین آماده واگذاری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.