ثبت۱۰۰ هزار تماس با مرکز پاسخگویی بازنشستگی کشوری در یک سال گذشته

براساس اعلام دفتر برنامه ریزی و توسعه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری از تیرماه ۹۵ تا پایان نیمه نخست سال ۹۶ تعداد ۱۰۰ هزار و ۴۴ تماس با مرکز پاسخگویی صندوق به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دفتر برنامه ریزی و توسعه مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:از میان تماس‌های ثبت شده در ۱۵ ماه اخیر، تعداد ۸۵ هزار و ۷۱۸ تماس تلفنی با کارشناسان، ۱۱ هزار و ۴۶۳ تماس از طریق وب و ۲ هزار و ۸۶۳ پیام صوتی بازنشستگان و مخاطبان، از سوی مرکز ارتباط با مشترکان یا مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری پاسخ داده شده است.

مرکز پاسخگویی صندوق، با هدف پاسخگویی سریع، دقیق و جامع و جلوگیری از تردد و حضور بازنشستگان برای طرح سوالات خود در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری، راه اندازی شده تا در روز‌های غیرتعطیل، آماده پاسخگویی به بازنشستگان کشوری باشد.

 مرکز پاسخگویی، امکان ایجاد رابطه دو سویه، مطلوب و به صرفه از نظر مالی و زمانی را برای بازنشستگان و در نتیجه کاهش تردد آنها فراهم کرده و پاسخگویی بهتر کارشناسان صندوق به جامعه مخاطب را سبب شده است.

مرکز ارتباط با مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری از هشت درگاه شامل سامانه اینترنت، پست الکترونیکی، پیامک، موبایل، سایت رسمی، تلفن، کد دستوری تلفنی یا USSD و شبکه‌های اجتماعی درخواست و نظرات کاربران را دریافت و پاسخ آن را از همان طریق، به همراه کد پیگیری به کاربر ارائه می‌دهد.

بازنشستگان کشوری برای دریافت پاسخ سوالات خود، از ۸ صبح تا ۱۶ عصر، در تهران بدون کد و در شهرستان‌ها با شماره گیری کد ۰۲۱ می‌توانند با مرکز یا سامانه پاسخگویی ۸۵۲۳ و ۲۵۰۰ ارتباط برقرار کنند.

لازم به ذکر است؛در این مرکز به سوالاتی از قبیل کارت منزلت، وام، دریافت حکم و فیش حقوقی، حق تاهل و حق اولاد، ذخیره اندوخته فرهنگیان، رتبه بندی فرهنگیان، پاداش آخر خدمت، کمک هزینه ازدواج، هزینه عینک و سمعک، ضمانت نامه، وکالت نامه، احراز هویت، افزایش حقوق، بیمه آتیه سازان، افزایش حقوق، پرداخت حق بیمه، کسور بازنشستگی و اطلاع از انواع مرخصی‌ها برای شاغلین پاسخ داده می شود.

انتهای پیام/

مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری آماده پاسخ به سوالات بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار