نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی اعلام برنامه زمانبندی توسط مدیران برای اجرای طرح های قلعه رئیسی را ضروری عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   نشست شورای اداری بخش چاروسا با حضور عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، مدیر کل ورزش و جوانان و مدیرعامل گاز استان در قلعه رئیسی برگزار شد.

 در این نشست امام جمعه قلعه رئیسی به مشکلات منطقه چاروسا اشاره کرد و گفت: سه کیلومتر از جاده ی ارتباطی قلعه رئیسی ـ دهدشت سه سال است که در دست اجرا است که این میزان زمان برای اجرای سه کیلومتر جاده معقول نیست.

حجت الاسلام صلواتی با بیان اینکه این جاده با روکش آسفالت بسیار ضعیف در حال بهسازی است افزود: کندی و کیفیت نامطلوب این طرح ها به دلیل عدم نظارت مسئولان است که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در این نشست خواستار برنامه ریزی و اعلام برنامه زمانبندی از سوی مدیران کل برای تسریع در اجرای طرح های این منطقه شد و گفت: طرح ورزشگاه شهر قلعه رئیسی با انتخاب پیمانکار از هفته آینده شروع بکار خواهد کرد و طرح گازرسانی به این منطقه تا دهه فجر امسال نیز به بهره برداری می رسد.

عدل هاشمی پور افزود: عملیات اجرایی نیمه تمام روکش آسفالت جاده قلعه رئیسی به دهدشت باید تا یک ماه آینده به اتمام برسد.

هاشمی به دو جاده ارتباطی برفکوه و دم عباس به یاسوج اشاره و تاکید کرد: با اعتبارات اختصاص یافته باید جاده برفکوه تا خرداد سال 97 به اتمام برسد همچنین پیمانکار جاده ی قلعه رئیسی به امامزاده نورالدین و جاده پاتاوه ـ دهدشت مشخص و از هفته آینده شروع بکار خواهد کرد.

نماینده مردم در مجلس از اهدا یک دستگاه آمبولانس به شهرداری قلعه رئیسی خبر داد.

 

انتهای پیام/ش

برای اجرای طرح های اجرایی قلعه رئیسی برنامه ریزی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.