فرمانده انتظامی بوکان گفت: ۲۸ طاقه پارچه و ۲۰ دستگاه لوازم برقی قاچاق در بوکان کشف شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مجید محب‌علی فرمانده انتظامی بوکان  در ارتباط با کشف انواع کالاهای قاچاق در بوکان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید رجایی حین کنترل خودروهای عبوری در محور بوکان-سقز به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به کالاهای کشف شده از این خودرو اضافه کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۸ طاقه پارچه و ۲۰ دستگاه لوازم برقی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد.

وی با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف شد، ادامه داد: یک نفر متهم نیز در ارتباط با این محموله دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به کشف البسه قاچاق در بوکان نیز عنوان کرد: یک دستگاه اتوبوس در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رجایی به احتمال حمل کالای قاچاق مورد بازرسی قرار گرفت و از آن تعدادی البسه قاچاق کشف شد.

محب‌علی با اشاره به تعداد کالاهای مکشوفه در این اتوبوس بیان کرد: در اتوبوس توقیفی یک هزار و ۳۸۸ ثوب البسه قاچاق و ۲۰۸ عدد ادکلن قاچاق کشف شد که بنابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی این کالاها ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از راهکارهای بیان شده در اقتصاد مقاومتی برای رونق تولیدات داخلی یکی از اهداف و ماموریت‌های مهم پلیس است.

انتهای پیام/ح

طاقه‌های پارچه قاچاق در بوکان به مقصد نرسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.