مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دومین بیمارستان صحرایی (سیار) اصفهان در مرحله «ری‌پگ» یا بارگیری است تا به کرمانشاه منتقل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کیانوش جهانپور  اظهار داشت: دومین بیمارستان صحرایی (سیار) اصفهان در مرحله «ری‌پگ» یا بارگیری است تا به کرمانشاه منتقل شود؛ این بیمارستان هشتمین بیمارستان صحرایی است که از کل کشور به کرمانشاه ارسال می‌شود.

وی با بیان این که 48 ساعت زمان نیاز است تا بیمارستان سیار استقرار یابد، افزود: پس از حادثه بیمارستان صحرایی صدوقی انتقال یافته و این دومین بیمارستانی است که از اصفهان ارسال می‌شود، این بیمارستان صرفاً برای امدادرسانی اولیه نیست و برای مراحل بعدی در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پاسخ به این سؤال که چرا این انتقال با تأخیر و با گذشت یک هفته از حادثه صورت می‌گیرد، گفت: تأخیری وجود ندارد، انتقال بیمارستان صحرایی منوط به اعلام نیاز بوده و چون تاکنون درخواستی نشده بود اعزامی هم نداشتیم.

وی اضافه کرد: انتقال بیمارستان‌های صحرایی بر اساس یک برنامه زمان‌بندی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان متولی امر سلامت در استان کرمانشاه صورت می‌گیرد.

جهانپور خاطرنشان کرد: با توجه به خارج شدن چند بیمارستان منطقه از سرویس خدمات‌دهی و از طرفی تعدد مصدومان زلزله، نیاز به حضور بیمارستان‌های صحرایی در منطقه وجود دارد؛ پس از شروع به کار بیمارستان‌های منطقه و عادی شدن وضعیت کار بیمارستان‌های سیار پایان می‌یابد.

 

انتهای پیام/م

 

دومین بیمارستان صحرایی اصفهان در راه کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.