معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ غربی گفت: در دهه وقف امسال، موقوفه پاشاخان خوی کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛آیت محمدی معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ غربی با اشاره به کلنگ زنی چهار پروژه در دهه وقف امسال اظهار داشت: موقوفه لطیفه غفارزادگان خوی در ۱۳۰ متر عرصه و ۷۹۸ متر زیربنا در چهار واحد مسکونی و یک واحد تجاری با رقم اعتباری ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی، بیان کرد: حجم سرمایه‌گذاری آن نیز ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که توسط بنیاد توسعه و عمران و با مشارکت بخش خصوصی برای اجرا در ۲۴ ماه پیش‌بینی می‌شود و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی کلنگ زنی شده، در غیر این صورت در سال ۱۳۹۷ انجام می‌گیرد.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی، با اشاره به کلنگ‌زنی موقوفه پاشاخان خوی افزود: این موقوفه نیز در ۹۹۰ متر زیربنا و ۲۴۴ متر زمین شامل چهار واحد مسکونی و یک واحد تجاری بوده و حجم سرمایه‌گذاری آن ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و هزینه اجرا ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است که توسط بنیاد توسعه و عمران و با مشارکت بخش خصوصی برای اجرا در ۲۴ ماه پیش‌بینی شده است.

وی، با اشاره به کلنگ‌زنی موقوفه خانقاه نهریه مهاباد در ۱۵۸ متر عرصه و زیربنای ۵۰۹ متر مربع بیان کرد: این پروژه نیز دارای سه واحد مسکونی و یک واحدتجاری و حجم سرمایه‌گذاری ۸۳۰ میلیون تومان و هزینه ۶۰۰ میلیون توسط بنیاد توسعه و عمران و با مشارکت بخش خصوصی برای اجرا در عرض یک سال پیش‌بینی شده است.

محمدی، به کلنگ‌زنی موقوفه بانو پریزاد مهاباد نیز در دهه وقف اشاره کرد و گفت: عرصه این پروژه ۸۹ ٫ ۵ متر و زیربنای ۳۹۰ متر مربع بوده و دارای سه واحد، شامل یک انباری با حجم سرمایه‌گذاری ۵۳۹ میلیون و هزینه ۵۰۰ میلیون تومان نیز توسط بنیاد توسعه و عمران و با مشارکت بخش خصوصی برای اجرا در ۱۲ ماه برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ن.م

کنگ زنی ۴ موقوفه در خوی و مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.